VEELGESTELDE VRAGEN (F.A.Q.)

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

- Bij een bestelling vóór 14.00 uur streven wij ernaar uw bestelling de volgende werkdag aan te leveren. In sommige gevallen kan de levertijd 2 tot maximaal 3 werkdagen in beslag nemen

Wat zijn de betaalmethoden?

- Betalen is mogelijk via iDeal en creditcard (Mastercard, Visa en American Express)

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling?

- Wanneer u geen bevestigingsmail van uw bestelling heeft ontvangen kunt u contact opnemen via webshop@786fridge.nl

Kan ik mijn online bestelling ophalen in de winkel?

- Ja, natuurlijk! 786FRIDGE is gevestigd aan de Hoogstraat 15 in Alkmaar

Is het retourneren van een artikel gratis?

- De verzendkosten van het bestelde product zijn voor rekening van de klant, evenals de kosten van een retourzending. Ruilt u de besteling voor een andere maat of een ander product? Dan vergoeden wij de verzendkosten van het nieuwe artikel!

Kan ik een besteld artikel ook ruilen?

- Uiteraard is het mogelijk om uw bestelling te ruilen voor een andere maat of kleur. Neem in dit geval contact op met 786FRIDGE via webshop@786fridge.nl of via 072-5114010

Bestellen en ontvangen in het buitenland, kan dat?

- Ja, wij verzenden onze producten naar (vrijwel) alle landen in Europa

Heeft u een andere vraag?

- Staat uw vraag hier niet tussen? Wij helpen u graag! Neem contact op met 786FRIDGE via webshop@786fridge.nl of 072-5114010